Skip to main content

Login for students

Login for employees

Mgr. Kateřina Kmentová

User picture
  • Teaching
  • Professional profile
  • Publications
  • Projects

Teaching

KPZ/K1ZSP (2024) - PR - -
KPZ/P1PZS (2024) G - CV -
KPZ/P1SZB (2024) - PR CV -
KPZ/P1ZDP (2024) - PR CV -
KPZ/P1ZSP (2024) - PR CV -
KPZ/P1ZSR (2024) - PR - -
KPZ/P1ZSZ (2024) - PR - -
KPZ/P2PIS (2024) G - - -
KPZ/P3PZS (2024) G - CV -
KPZ/P3SPZ (2024) G PR CV -
KPZ/P3URH (2024) G PR CV -
KPZ/P4ETE (2024) G - - -
KPZ/P4PIS (2024) G - - -
KPZ/P5PZS (2024) G - CV -
KPZ/P5SOL (2024) G PR CV -
KPZ/P5SPV (2024) G PR CV -
KPZ/P5ZP2 (2024) - - CV -
KPZ/P6PZS (2024) G - - -
KPZ/P6SPS (2024) G - - -

Timetable

18. 11. 2024
09:50-12:25 CB / 03042 KPZP1SZB 21
19. 11. 2024
11:40-13:20 CB / 03042 KPZP1SZB 21
13:25-15:50 CB / 03042 KPZP1SZB 21
20. 11. 2024
11:40-13:20 UA / A1 KPZP1ZDP 45
11:40-13:20 UA / A1 KPZP1ZSR 40
11:40-13:20 UA / A1 KPZP1ZSP 61

Dates

Education and academic qualifications

Rok
2010

Job overview

Od (rok)
2010
Do (rok)
2014
Od (rok)
2013
Zastávaná pozice
Oddělení porodní asistence a Zdravotně sociální péče Fakulty zdravotnických studií

Publications

ŠKORNIČKOVÁ, Z. - KMENTOVÁ, K. - POSPÍCHAL, J. - BLANAŘ, V. Model kulturních kompetencí dle Purnella. In Sborník z II. Mezinárodní konference Kvalita a její perspektivy s podtitulem: Péče o ženu a dítě. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2015. s. 146-153 s. ISBN 978-80-7395-895-4.
PEŘINOVÁ, K. VYUŽITÍ VYBRANÝCH TERAPIÍ V DĚTSKÝCH DOMOVECH PRO DĚTI DO 3 LET VĚKU Aktuální otázky sociální politiky - teorie a praxe, 2013, vol. 2, no. prosinec 2013, s. 60-71. ISSN: 1804-9095.

Projects

nerelevantní
10.03.21 - 31.12.22
Programme:
Funded by:
Position on the project: Co-Investigator

Potential of Mobile Technology Utilization while Providing the General Social Counselling
01.03.21 - 28.02.23
Programme: Internal grants - Faculty of Health Studies
Funded by:
Position on the project: Co-Investigator

Selected topics of Obstetrics and Gynecology
01.01.15 - 31.12.15
Programme: Student Grant Competition
Funded by:
Position on the project: Co-Investigator