V současné složité době se stává komunikace mezi lidmi stále náročnější. Krizová komunikace se uplatňuje v situacích, kdy hrozí nebo nastala krizová situace, která ohrožuje zdraví, životy lidí, pověst nebo tržní pozici organizace. Důležité je, aby byla tato komunikace včasná, transparentní a zaměřená na řešení problémů, což pomáhá udržet důvěru veřejnosti a minimalizovat negativní dopady krize.
CÍL KURZU | Cílem kurzu je naučit interaktivní formou jak vhodně komunikovat v krizových situacích. |
CÍLOVÁ SKUPINA | Kurz je určen pro žáky druhého stupně základních škol, pro učitele, školy i firmy. |
LEKTORKA | Mgr. Hana Kvasničková |
ROZSAH | 3 vyučovací hodiny (i více dle požadavků zájemců) |
POČET ÚČASTNÍKŮ | max. 30 |
CENA | na vyžádání |
SYLABUS KURZU
I. Povodně požáry, teroristické činy, zemětřesení, meteorologické vlivy:
- Tyto události vyvolávají mimořádné situace a vyžadují koordinovanou komunikaci s postiženými i s veřejností.
II. Ohrožení zdraví a životů lidí:
- Krizová komunikace je nezbytná pro informování populace o hrozbách
a opatřeních, které je třeba přijmout.
III. Akutní ohrožení sebe sama:
- V případě akutní krizové situace, kdy je ohroženo zdraví a život člověka, je důležité zavolat záchrannou službu a v případě potřeby zajistit hospitalizaci.
IV. Negativní mediální publicita:
- Šíření falešných informací, útoky na pověst organizace nebo skandály vyžadující transparentní a rychlou komunikaci, aby se minimalizovaly škody.
V. Poškození dobrého jména:
- Krizová komunikace pomáhá organizacím obnovit důvěru veřejnosti a minimalizovat negativní dopady na jejich pověst.
VI. Hromadné psychické jevy:
- Krizová komunikace může pomoci lidem s traumatickým zážitkem s odstraňováním stresu a jiných negativních psychických jevů.
PŘIHLÁŠENÍ
V případě zájmu či dalších dotazů kontaktuje Ing. Terezu Hronskou Richterovou na emailu tereza.hronskarichterova@upce.cz, nebo tel.: 466 037 801; 722 950 418