Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

figurky_135743.jpg

V současné složité době se stává komunikace mezi lidmi stále náročnější. Krizová komunikace se uplatňuje v situacích, kdy hrozí nebo nastala krizová situace, která ohrožuje zdraví, životy lidí, pověst nebo tržní pozici organizace. Důležité je, aby byla tato komunikace včasná, transparentní a zaměřená na řešení problémů, což pomáhá udržet důvěru veřejnosti a minimalizovat negativní dopady krize.

CÍL KURZUCílem kurzu je naučit interaktivní formou jak vhodně komunikovat v krizových situacích.
CÍLOVÁ SKUPINAKurz je určen pro žáky druhého stupně základních škol, pro učitele, školy i firmy.
LEKTORKAMgr. Hana Kvasničková
ROZSAH3 vyučovací hodiny (i více dle požadavků zájemců) 
POČET ÚČASTNÍKŮmax. 30
CENAna vyžádání

SYLABUS KURZU

I. Povodně požáry, teroristické činy, zemětřesení, meteorologické vlivy:

  • Tyto události vyvolávají mimořádné situace a vyžadují koordinovanou komunikaci s postiženými i s veřejností.

II. Ohrožení zdraví a životů lidí:

  • Krizová komunikace je nezbytná pro informování populace o hrozbách 
    a opatřeních, které je třeba přijmout.

III. Akutní ohrožení sebe sama

  • V případě akutní krizové situace, kdy je ohroženo zdraví a život člověka, je důležité zavolat záchrannou službu a v případě potřeby zajistit hospitalizaci.

IV. Negativní mediální publicita:

  • Šíření falešných informací, útoky na pověst organizace nebo skandály vyžadující transparentní a rychlou komunikaci, aby se minimalizovaly škody.

V. Poškození dobrého jména:

  • Krizová komunikace pomáhá organizacím obnovit důvěru veřejnosti a minimalizovat negativní dopady na jejich pověst.

VI. Hromadné psychické jevy:

  • Krizová komunikace může pomoci lidem s traumatickým zážitkem s odstraňováním stresu a jiných negativních psychických jevů.

PŘIHLÁŠENÍ 

V případě zájmu či dalších dotazů kontaktuje Ing. Terezu Hronskou Richterovou na emailu tereza.hronskarichterova@upce.cz, nebo tel.: 466 037 801; 722 950 418