Modelové situace jako metoda výuky a jejich začlenění do celoživotního vzdělávání v porodní asistenci
Poskytovatel: Univerzita Pardubice
         
      Program: Vnitřní granty FZS
      Období realizace: 01.03.21 - 28.02.22
          Pracoviště: 
Fakulta zdravotnických studií - Katedra porodní asistence, perioperační
      Hlavní řešitel: Moravcová MarkétaSpoluřešitelé: Welge Eva | Poláčková Helena
            Popis: 
Cílem projektu je pokračování v předchozích dvou projektech IGS (2019, 2020) a dokončení navázání spolupráce s budoucími aplikačními garanty pro plánovaný projekt TAČR a příprava některých součástí vzdělávání (modelových situací akutních stavů v porodní asistenci), které by byly do plánovaného systému celoživotního vzdělávání pro porodní asistentky (PA) začleněny v rámci projektu TAČR. Dalším cílem je publikační aktivita související s tématem předpokládaného projektu TAČR.
      
    
  
    
  
  
  
  
Cílem projektu je pokračování v předchozích dvou projektech IGS (2019, 2020) a dokončení navázání spolupráce s budoucími aplikačními garanty pro plánovaný projekt TAČR a příprava některých součástí vzdělávání (modelových situací akutních stavů v porodní asistenci), které by byly do plánovaného systému celoživotního vzdělávání pro porodní asistentky (PA) začleněny v rámci projektu TAČR. Dalším cílem je publikační aktivita související s tématem předpokládaného projektu TAČR.