Modelové situace jako metoda výuky a jejich začlenění do celoživotního vzdělávání v porodní asistenci
Poskytovatel: Univerzita Pardubice
Program: Vnitřní granty FZS
Období realizace: 01.03.21 - 28.02.22
Pracoviště:
Fakulta zdravotnických studií - Katedra porodní asistence, perioperační
Hlavní řešitel: Moravcová MarkétaSpoluřešitelé: Welge Eva | Poláčková Helena
Popis:
Cílem projektu je pokračování v předchozích dvou projektech IGS (2019, 2020) a dokončení navázání spolupráce s budoucími aplikačními garanty pro plánovaný projekt TAČR a příprava některých součástí vzdělávání (modelových situací akutních stavů v porodní asistenci), které by byly do plánovaného systému celoživotního vzdělávání pro porodní asistentky (PA) začleněny v rámci projektu TAČR. Dalším cílem je publikační aktivita související s tématem předpokládaného projektu TAČR.
Cílem projektu je pokračování v předchozích dvou projektech IGS (2019, 2020) a dokončení navázání spolupráce s budoucími aplikačními garanty pro plánovaný projekt TAČR a příprava některých součástí vzdělávání (modelových situací akutních stavů v porodní asistenci), které by byly do plánovaného systému celoživotního vzdělávání pro porodní asistentky (PA) začleněny v rámci projektu TAČR. Dalším cílem je publikační aktivita související s tématem předpokládaného projektu TAČR.