Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Interní marketing v praxi
Autoři: Holá Jana
Rok: 2009
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Controller News
Název nakladatele: Controller-Institut, Contrast Consulting Praha spol. s r. o.
Místo vydání: Praha
Strana od-do: 15-17
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Interní marketing v praxi Správně marketingově řízená firma, je firma zaměřená na své vnější i vnitřní zákazníky, na všechny své partnery, se kterými spolupracuje na principu vzájemné výhody. Řízení a chování firmy tedy podléhá zvolené marketingové strategii, která tyto vztahy zohledňuje a uplatňuje marketingovou filosofii nejen směrem ven z firmy, ale také dovnitř. Uplatňování interního marketingu firma může stejně analogicky využívat znalostí a praktik obecného marketingu rozhodně napomáhá v procesu budování vztahu firma-zaměstnanci, posiluje loajalitu a stabilitu zaměstnanců, posiluje tedy vlastní stabilitu a konkurenceschopnost. Firma potřebuje ty správné zaměstnance a jim musí sama sebe ?prodat?, aby byli ochotni pro ni pracovat. interní marketing, interní komunikace, interní Public Relations15
eng Internal Marketing - Practice Properly managed marketing company is a company focused on its external and internal customers, on all their partners, on all with whom it cooperates on the principle of mutual benefits. Business management and conducting is therefore a subject to the chosen marketing strategy that takes into account these relations and applies marketing philosophy not only outside the company but also inside. Applying the internal marketing in the company may well use the analogy of knowledge and practices of general marketing which certainly help the process of building a company-employee relationship, strengthens loyalty and staff stability, thus strengthening their own stability and competitiveness. Internal marketing, internal communication, internal Public Relations