Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

The importance of internal marketing communication to build a stable business
Autoři: Holá Jana
Rok: 2009
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Proceedings of the 9th International Conference Liberec Economic Forum 2009
Název nakladatele: Technická univerzita v Liberci
Místo vydání: Liberec
Strana od-do: 118-125
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Význam interní komunikace v budování stabilní firmy Marketing je filosofie, která musí být obsažena v základu podnikání firmy, a která vede firmu k přeměňování tržních příležitostí k vlastní prosperitě za podmínky spokojenosti - užitku všech zúčastněných, tedy všech důležitých partnerů včetně zaměstnanců. Většina firem v segmentu malých a středních s pojmem interní marketing vůbec nepracuje. Management se prioritně soustřední na marketing zaměřený na zákazníky a případně na ostatní vnější partnery. Článek ukazuje možnosti využití marketingových komunikačních nástrojů v procesu budování stabilní firmy. marketing, komunikace, Public Relations, interní marketingová komunikace, interní Public Relations
eng The importance of internal marketing communication to build a stable business Marketing is a philosophy which must be contained in the base business and that leads the company changed to market opportunities for their own prosperity in terms of satisfaction - the benefit of all stakeholders, including key partners - employees. Most companies in the segment of small and medium-sized with the concept of internal marketing are not working at all. Management is primarily concentric marketing focused on customers and possibly other external partners. Article shows the use of marketing communication tools in the process of building a stable business. internal marketing communication, internal Public Relations