Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Zážitková pedagogika jako nástroj osobnostní a sociální výchovy ve škole
Autoři: Slaninová Gabriela | Třískalová Libuše | Taliánová Magda
Rok: 2009
Druh publikace: ostatní - článek ve sborníku
Název zdroje: Sborník abstrakt z konference Škola a zdraví 21
Název nakladatele: Masarykova univerzita
Místo vydání: Brno
Strana od-do: 10
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Zážitková pedagogika jako nástroj osobnostní a sociální výchovy ve škole Zážitková pedagogika je v současné době diskutované téma. Své místo si našla například jako zdroj metod a cílů v osobnostní a sociální výchově, která je součástí rámcového vzdělávacího programu pro školy. Aplikace principů zážitkové pedagogiky představuje přínos pro osobnostní a sociální rozvoj žáků a je zdrojem obohacování mezilidských vztahů ve třídě a ve škole. V příspěvku jsou prezentovány výsledky kvantitativní a kvalitativní studie zaměřené na problematiku zážitkové pedagogiky ve školním prostředí. zážitková pedagogika;osobnostní a sociální výchova;rámcový vzdělávací program
eng Experience pedagogy like tool of personal and social education at school xperiential education is currently discussed topic. It found a place for example as a source of methods and aims in personal and social education,which is part of the education programme for schools. An application of principles of experiential education benefits personal and social development of pupils and it is a source of enrichment of interpersonal relationships in classroom and in school. This report provides a description of results of quantitative and qualitative study focusing on issues of experiential education at schools. experience pedagogy;personal and social education;general educational program