Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Internal Communication and Its Importance for Company
Autoři: Holá Jana
Rok: 2011
Druh publikace: kapitola v odborné knize
Název zdroje: People and Sustainable Organization
Název nakladatele: Peter Lang Publishing Group
Místo vydání: Frankfurt am Main
Strana od-do: 125-146
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Interní komunikace a její význam pro firmu Tato kapitola přináší přehled interní komunikace a její význam. Objasňuje interní komunikace v rámci personálního a marketingového řízení a dalších oblastí řízení společnosti. Popisuje synergie, které mohou být vytvořeny správným využitím manažerské komunikace a využívání nástrojů informačních a komunikačních technologií. Tato kapitola obsahuje také vybrané výsledky výzkumu v praxi, aktuální stav a v problematice interní komunikace. Výzkum ukazuje, že interní komunikace je v mnoha případech podceňována. výzkum interní komunikace;management;komunikační strategie
eng Internal Communication and Its Importance for Company This chapter brings an overview of internal communication and its meaning. It clarifies the internal communication within the context of personal, marketing and other areas of the company control process. It describes the synergy that can be created by proper utilization of managers’ abilities and skills, and the use of information and communication technology tools. The chapter also includes selected results of the field research and the current status and trends of managers’ views on the issue of internal communication. The research shows that internal communication is in many cases underestimated. internal communication research; management;communication strategy