Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Internal Communication in the small and medium sized enterprises
Autoři: Holá Jana
Rok: 2012
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: E+M Ekonomie a Management
Název nakladatele: Technická univerzita v Liberci
Místo vydání: Liberec
Strana od-do: 32-45
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Interní komunikace v malých a středních firmách Interní komunikace jako proces přímo ovlivňuje budování vzájemných vztahů mezi organizací (managementem) a zaměstnanci. Bohužel, není význam interní komunikace dostatečně oceňován a dostatečně v manažerské praxi využíván. Management často podceňuje efektivní interní komunikaci pro fungování celé organizace. Interní komunikace, management, interní marketing
eng Internal Communication in the small and medium sized enterprises The internal communication process directly influences the building of mutual relations between the company (management) and its employees. Unfortunately, the importance of internal communication is not sufficiently understood in managerial practice. Management is not aware of the most important function of effective internal communication, which is essential for knowledge management, reengineering and prosperity of the company. Internal Communication; management; internal marketing