Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Internal Communication Essential: Preconditions for Effective Communication
Autoři: Holá Jana
Rok: 2012
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Trends in economics and management for the 21st century
Název nakladatele: Vysoké učení technické v Brně
Místo vydání: Brno
Strana od-do: 36-38
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Předpoklady efektivní interní komunikace. Kompilace literárních rešerží a vlastní kvalitativní výzkum definovujei nejdůležitější faktory, které ovlivňují efektivitu interní komunikace v organizaci- 10 základních podmínek podmínek, které mají klíčovou roli v efektivní interní komunikaci . interní komunikace, management, marketing
eng Internal Communication Essential: Preconditions for Effective Communication The authors´ compilation of literary glossary topic and own qualitative research, that was part of internal communication audits in several companies, have defined the most important factors influencing the effectiveness of internal communication - 10 initial conditions, which have a crucial role in effective internal communication. internal communication, management, marketing