Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

The student, the mentor and the academic – stories of MINE
Autoři: Jedlinská Martina | Lenaghan Dominic | Koli Harri
Rok: 2012
Druh publikace: ostatní - článek ve sborníku
Název zdroje: IXth European Conference of Nurse Educators
Název nakladatele: European Federation of Nurse Educators
Místo vydání: Cardiff
Strana od-do: 53 - 53
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Příběh projektu MINE z pohledu studenta, mentora a akademického pracovníka V rámci intenzivního projektu MINE se společně setkali studenti ošetřovatelství, kliničtí mentoři a akademičtí pracovníci. V průběhu dvou týdnů si navzájem vyměňovali zkušenosti z vedení praxe. Díky rozvoji blízké spolupráce byly vytvořeny specifické pomůcky usnadňující instruktáž studentů, kteří plánují výměnný pobyt v rámci projektu Erasmus. Tyto prostředky pak byly prezentovány jako součást studentské konference. Součástí předkládané prezentace budou zkušenosti a příběhy účastníků z projektu MINE a některé výstupy budou prezentovány v rámci diskuse. Příběh; projektu; MINE; student; mentor; akademický; pracovník
eng The student, the mentor and the academic – stories of MINE The MINE Intensive Programme brought together nursing students, practice mentors and academics for a two week study period to explore nursing students and mentors experiences of practice exchange. To achieve this students and mentors worked co-operatively to develop student and mentor toolkits to enhance the preparation and facilitation of the mentoring of Eramsus exchange students in practice. These resources were then presented as part of a student-led conference to showcase the learning from the IP. The experiences of the participants, their stories of MINE, and some of the resources developed will be presented within this paper for discussion. The; student; mentor; and; the; academic; stories; MINE