Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Význam interní komunikace a její stav v českých firmách
Autoři: Holá Jana
Rok: 2013
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Faktory prosperity podniků v lokálním a globálním prostředí
Název nakladatele: Oeconomica
Místo vydání: Praha
Strana od-do: 151-157
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Význam interní komunikace a její stav v českých firmách Interní komunikace v organizaci je často opomíjeným manažerským nástrojem, přestože mnoho studií již prokázalo, že interní komunikace ovlivňuje pracovní postoje a výkon zaměstnanců a tím výkonnost celé organizace. Tento článek přináší přehled několika zajímavých výzkumů a upozorňuje na význam interní komunikace pro fungování firmy. Současně autorka také hodnotí výsledky průzkumu stavu interní komunikace v českých firmách. Interní komunikace; Management; Strategické řízení;
eng The importance of internal communications and its state in the Czech companies Internal communication within the company management in often overlooked, althought many studies have shown that internal communication affects work attitudes and performance of employees and the performance of the organization. This article provides an overview of several existing research and highlights the importance of internal communications for the company´s operations. The author also evaluates the results of the survey of internal communication in the Czech companies. Internal communication; management; strategic management;