Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Hodnocení kvality poskytované péče v porodnici očima klientek
Autoři: Gabrielová Kateřina | Posavádová Lucie | Moravcová Markéta
Rok: 2013
Druh publikace: ostatní do riv
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Hodnocení kvality poskytované péče v porodnici očima klientek Cílem projektu je zjistit spokojenost klientek s poskytovanou péčí v porodnici a porovnat účinnost vypracovaných projektů sledovaných zdravotnických zařízení vytvořených na základě hodnocení spokojenosti klientek v roce 2012. Metody: V souladu s cílem práce pokračujeme v longitudinální kvantitativní studii, která je realizovaná formou dotazníkového šetření v pěti nemocnicích Pardubického kraje. Anonymní dotazníky vyplňují klientky gynekologicko-porodnických oddělení v tištěné nebo elektronické formě. Výsledky: V minulém roce byla získaná data vyhodnocena a předána managementu nemocnic zapojených do výzkumu a byly připraveny projekty pro řešení zjištěných problémů. Zpracované výsledky z aktuálního šetření v roce 2013 budou zpracovány v rámci studentské grantové soutěže ve dvou diplomových pracích a pro potřeby zapojených zdravotnických zařízení. Závěr: Na základě sdělení výsledků dotazníkového šetření vypracovaly nemocnice projekty pro zlepšení až odstranění slabých stránek, které byly identifikovány klientkami porodnic. Následně na základě pokračujícího dotazníkového šetření bude efektivita těchto opatření posouzena. Hodnocení; Klientka; Kvalita; Nemocnice; Péče; Porodnice
eng Evaluation of the quality of care provided in the maternity hospital through the eyes of clients The aim of the project is to identify the clients satisfaction with the care provided in the maternity hospital and to compare the efficacy of designed projects monitored medical devices created on the basis of clients' satisfaction rating in 2012. Methods: In line with the work continues in longitudinal quantitative study , which takes the form of a questionnaire survey five hospitals in the Pardubice region. Anonymous questionnaires filled clients gynecological and obstetric departments in printed or electronic form. Results: In the past year were obtained and evaluated data transferred management of hospitals involved in research projects and were ready to tackle the problems identified. Processed results from the current survey in 2013 will be processed under the student grant competition in two theses and for the needs of participating health care facilities. Conclusion: Based on the report of the survey results to develop a hospital improvement projects to remedy weaknesses that have been identified clients of maternity hospitals . Subsequently , on the basis of continuing the survey will assess the effectiveness of these measures . Evaluation; The client; Quality; Hospital; Care; Maternity hospital