Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

PODPORA STUDENTŮ SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI NA UNIVERZITĚ PARDUBICE V SYSTÉMOVÉM MODELU SOCIÁLNĚ-EDUKAČNÍ POLITIKY
Rok: 2013
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Aktuální otázky sociální politiky - teorie a praxe
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 64-75
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze PODPORA STUDENTŮ SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI NA UNIVERZITĚ PARDUBICE V SYSTÉMOVÉM MODELU SOCIÁLNĚ-EDUKAČNÍ POLITIKY Národní plán vytváření rovných příležitostí pro osoby se zdravotním postižením na období 2010?2014 mimo jiné poukazuje na nedostatečné systematické řešení podmínek vzdělávání studentů se zdravotním postižením v rámci terciárního stupně vzdělávání. Přes mnohé již realizované aktivity je tato problematika stále aktuální i na Univerzitě Pardubice. Z tohoto důvodu je příspěvek zaměřen na systémový model sociálně-edukační politiky se zaměřením na podporu studentů se speciálními vzdělávacími potřebami. Terciární vzdělávání, student se speciálními vzdělávacími potřebami, Univerzita Pardubice, sociální edukační politika, inkluzívní vzdělávání.
eng SUPPORT OF STUDENTS WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS AT THE UNIVERSITY OF PARDUBICE THE A SYSTEM MODEL SOCIO-EDUCATIONAL POLICY National Plan for the creation of equal opportunities for people with disabilities in the period 2010-2014 outside the other things, points to the lack of systematic solution conditions for education of students with disabilities within tertiary education. Despite numerous of already realized activities the issue is at the University of Pardubice still actual. For this reason contribution is focuses on the system model of socio-educational policies with a focus on supporting students with special educational needs. Tertiary education, students with special educational needs, University of Pardubice, social, educational policy, inclusive education.