Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

THE IMPLEMENTATION OF INTERNAL COMMUNICATION SYSTEM AS A WAY TO COMPANY EFFICIENCY
Autoři: Holá Jana | Pikhart Marcel
Rok: 2014
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: E+M Ekonomie a Management
Název nakladatele: Technická univerzita v Liberci
Místo vydání: Liberec
Strana od-do: 161-169
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Implementací interní komunikace ke zvyšování efektivity Interní komunikace se stala důležitou manažerskou disciplínou teprve nedávno. Její postupným vývojem ji ukazuje jako nástroj, který se může stát silným stimulem pro zvýšení angažovanosti a výkonu pracovníků, stejně jako silným stresorem, který odráží nefunkčnost organizace. Fungující interní komunikace ve svém obsahu spojuje marketing, personální management a manažerské práci tak, aby byly zajištěna informační podpora pro nastavení procesů i podmínky pro spolupráci a angažovanost zaměstnanců. management; interní komunikace; firemní komunikace; konkurenceschopnost;
eng THE IMPLEMENTATION OF INTERNAL COMMUNICATION SYSTEM AS A WAY TO COMPANY EFFICIENCY Internal communication as a managerial discipline has become important as a managerial discipline only recently. By its gradual development, it is now perceived as a tool, which – when working efficiently – can become a strong motivator, however, on the other hand a strong distress factor as well. Functioning internal communication becomes an important work condition and its content is connected to marketing, human resources and managerial work with its most important aims, i.e. to focus on ensuring information support, setting processes for work performance, making conditions for cooperation and climate for desired work performance and staff attitudes. Management; internal communication; company communication; competitiveness; profitability