Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Quality management in hospital – Evaluation of quality care by patient’s satisfaction
Autoři: Chrudimská Lucie | Holá Jana | Pavlová Petra
Rok: 2015
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Scientific Announcements of the Scientific-Technical Union of Mechanical Engineering
Strana od-do: 53-62
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Řízení kvality v nemocnici – hodnocení kvality poskytované péče prostřednictvím spokojenosti pacientů V dnešní době, kdy si pacienti mohou vybírat, kde chtějí být ošetřeni, by měla být kvalita poskytované péče nezbytnou součástí managamentu nemocnic. Sledování spokojenosti pacientů je jedním ze způsobů měření kvality zdravotní péče. Fakulta zdravotnických studií ve spolupráci se všemi nemocnicemi akutní péče v Pardubickém kraji provádí měření spokojenosti pacientů v ambulancích, lůžkových zařízeních a na porodnicko-gynekologických odděleních. Metodika celého výzkumu je založena na sběru dat, zpracování dat, interpretaci výsledků a jejich hodnocení. Srovnání - benchmarking všech pěti nemocnic přináší osvědčené postupy v poskytované péči. Spokojenost pacientů; hodnocení kvality péče; řízení kvality; Pardubický kraj
eng Quality management in hospital – Evaluation of quality care by patient’s satisfaction Nowadays, when patients can choose for themselves the best medical treatment facilities, the focus on the quality of care is an essential part of hospital management. The monitoring of patients´ satisfaction is one of the methods of measuring health care quality. Faculty of Health Studies in cooperation with all acute care hospitals in Pardubice region provides monitoring of patient satisfaction of in-patients and out-patients health care and satisfaction of midwifery care. Methodology of the whole surveillance process is based on data collection, data handling, interpretation and evaluation. The comparison - benchmarking of all five hospitals brings the best practice in the provided care. Patients´ satisfaction; evaluation of quality care; quality management; Pardubice Region