Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Communication Competencies of Hospital Line Management
Rok: 2018
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: IDIMT-2018 Strategic Modeling in Management, Economy and Society
Název nakladatele: Trauner Verlag
Místo vydání: Linz
Strana od-do: 463-471
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Komunikační kompetence liniového managementu nemocnic Fakulta zdravotnických studií dlouhodobě spolupracuje s 5 nemocnicemi v Pardubickém kraji, které jsou spojeny do jedné akciové společnosti. Jedním z témat vzájemné spolupráce jsou komunikační kompetence manažerského vedení. Model 12 kompetencí dle Dewhurstové a FitzPatricka poskytuje možnost vyhodnotit a rozvíjet komunikační dovednosti, které výrazně ovlivňují angažovanost zaměstnanců. Článek přináší soubor zjištění, která tvoří komplexní základnu doporučení pro vrcholové vedení nemocnic ohledně manažerského vzdělávání. Komunikační kompetence; management; nemocnice
eng Communication Competencies of Hospital Line Management The Faculty of Health Studies cooperates on a long-term basis with 5 hospitals in the East Bohemia region which are joined into one joint-stock company. One of the topics of mutual cooperation is focused on communication competencies of manager´s leadership. The Dewhurst and FitzPatrick model of 12 competencies provides a possibility of evaluation and development of the communication skills that strongly influence the employee´s engagement. The article brings summary of findings that is a comprehensive base for recommendation for the hospital top management. Communication competency; management; hospital