Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Management of Managerial Competency
Rok: 2024
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: IDIMT-2024 Changes to ICT, Management, and Business Processes throught AI : 32nd Interdisciplinary Managment talks
Název nakladatele: Trauner Verlag
Místo vydání: Linz
Strana od-do: 249-256
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Řízení manažerských kompetencí v ošetřovatelství manažer kompetencí je softwarová aplikace určená ke správě klíčových kompetencí v ošetřovatelství poskytující systémovou podporu pro řízení manažerských kompetencí, které jsou pro ošetřovatelství rovněž klíčové, ale v současnosti jsou podceňovány. Tato aplikace byla vyvinuta v rámci projektu aplikovaného výzkumu pro konkrétního klienta, zdravotnické zařízení. Architektura a význam softwarové aplikace již byly zveřejněny. Tento článek se zaměřuje na vytvoření modelu řízení manažerských kompetencí, které na rozdíl od jiných kompetenčních skupin nepodléhaly legislativním normám, ale směřovaly k naplnění potřeb klienta. Článek nastiňuje teoretické základy a metody založené na důkazech (strategie zapojení stakeholderů, implementace založená na důkazech s agenty změny, diskuse, brainstorming a metoda Delphi pro přezkoumání v rámci panelu expertů), které vedou k výběru, popisu a implementaci 9 klíčových manažerských kompetencí. v rámci vytvořeného modelu management kompetencí; ošetřovatelství; manažerské kompetence
eng Management of Managerial Competency Competency Manager is a software application designed to manage key competencies in nursing, providing systemic support to manage managerial competencies, which are also crucial for nursing but are currently undervalued. This application was developed within a project of applied research for a specific client, a health care facility. The architecture and significance of the software application have already been published. This article focusses on creating a model for managing managerial competencies, which, unlike other competency groups, were not subject to legislative norms, but aimed to meet the client's needs. The article outlines theoretical foundations and evidence-based methods (stakeholder engagement strategy, evidence-based implementation with change agents, discussion, brainstorming, and Delphi method for review within expert panel) leading to the selection, description, and implementation of 9 core managerial competencies within the created model. Competency Management; Nursing; managerial competencies