Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Interní komunikace v teorii a praxi
Autoři: Holá Jana
Rok: 2024
Druh publikace: odborná kniha
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Interní komunikace v teorii a praxi Odborná publikace Interní komunikace v teorii a praxi přináší čtenáři ucelený pohled na problematiku interní komunikace. Interní komunikace se v současné době emancipuje jako samostatná manažerská disciplína, která se stává stále významnější součástí dnešního managementu v jakékoliv organizaci. Kniha je zajímavým příspěvkem k poznávání a diskusím této problematiky. V první části přináší přehled stávajících přístupů k interní komunikaci, vymezuje její formu i obsah, které vyúsťují do návrhu modelu systémového nastavení ve firmě. A v druhé části tento model verifikuje konfrontací s praxí. Kromě akademiků a vysokoškolských studentů může být kniha také prospěšná manažerům snažícím se o zvyšování kvalifikace a kompetencí. Kniha by měla patřit do seznamu doporučené literatury v předmětech zaměřených na organizační kulturu, sociální komunikaci a rozvoj manažerských dovedností. Kniha však také může obohatit běžnou manažerskou praxi. Interní komunikace; manažerská komunikace; interní PR
eng Internal communication in theory and practice The publication Internal Communication in Theory and Practice offers the reader a comprehensive view of the issue of internal communication. Internal communication is currently being emancipated as an independent managerial discipline, which is becoming an increasingly important part of today's management in any organization. The book is an interesting contribution to learning about and discussing this issue. In the first part, it provides an overview of existing approaches to internal communication and defines its form and content, which result in the design of a model of system settings in the company. In the second part, he verifies this model by confronting it with practice. In addition to academics and university students, the book can also benefit managers who are trying to improve their qualifications and competencies. The book should belong to the recommended literature on topics focusing on organizational culture, social communication, and the development of managerial skills. However, the book can also enrich ordinary management practice. organisational communication; managerial communication; internal PR